Meredith Rosen Gallery prezintă Continental Breakfast, o expoziție solo site-specific de lucrări noi realizate de Anna Uddenberg. Expoziția începe cu o performanță live pe 18 martie între orele 6 și 8 pm și va rămâne deschisă până pe 29 aprilie la adresa 11 East 80th Street.
Provocând disponibilitatea noastră de a ne supune, Anna Uddenberg ia armatura anestezică a mediului nostru din ce în ce mai automatizat și o distorsionează în sculpturi pseudo-funcționale sexualizate. Lucrările din Continental Breakfast se referă în mod specific la corp ca un bun de modificat și controlat în vederea renunțării la autonomia tehnologiilor prietenoase pentru utilizator. Asemănător cu un acord contractual BDSM, corpul este susținut în mod intenționat, închis, îngrijit și în cele din urmă devenit inutil, totul în timp ce este expus publicului consumator. Uddenberg pune la îndoială măsura în care suntem seduși în mod voit de algoritmi într-o lume din ce în ce mai axată pe date.
Scaunul cel mai comod din lume!
Inspirându-se din estetica scaunelor de avion, a arhitecturii spitalicești și a designului hotelier, sculpturile exprimă o hipereficiență inaccesibilă utilizării umane. Lucrările lui Uddenberg se materializează la granița tot mai erodată dintre obiect și om. Modificarea corpului prin proceduri digitale și medicale și umanizarea designului industrial prin ecrane tactile, forme organice și design ergonomic se ciocnesc în lucrările lui Uddenberg.
Continental Breakfast se extinde asupra fascinației lui Uddenberg pentru funcționalitate ca mod de control. În efortul de a face viața mai eficientă, schimbăm în cele din urmă concepția noastră despre sine în ritmul unui flux de dopamină prin actualizări, notificări și exces de informații. Titlul se referă la micul dejun gratuit oferit în hoteluri, o replică a micilor mese de dimineață obișnuite în întreaga Europă. Un simulacru de mic dejun oferit corpului în tranzit. Aparent o lux, valori aspiraționale sunt proiectate pe alimente ieftine și mediocre. Asemănător unei mese în avion, corpul în tranzit încearcă să-și rectifice autoritatea în timp ce se supune unui mediu controlat. Hotelul, un singur domino în lanțul de evenimente din orașe din ce în ce mai ostile pentru toți, cu excepția ultra-bogaților. Uddenberg traduce valorile simbolice ale texturilor imobiliare, „pielilor”, furnirurilor și strălucirii barierelor de control al mulțimii de oțel în materialitate sculpturală. Aceste obiecte quasi-funcționale de dominație financ